luni, 25 octombrie 2010

Si acum un post ceva mai vesel \:D/

      Hmm...azi a fost o zi ciudata.Am stat la scoala doar 2 ore[2 am fost prin oras cu ai mei<3; colegii, nu parintii:))si una am avut Winners deci si la Tribunal cu Doamna Tunea, fiind Ziua portilor deschise, ultimele doua nu se pun:-j].Dupa ce am plecat de la Tribunal nu am mai rezistat si am plecat cu draga mea colega de banca la Mc.Va dati si voi seama cum se simte o fiinta dupa 1 luna timp in care a mancat numai chestii sanatoase:)).Aveam cartofi prajiti si eu si Lylya.Astfel un porumbel s`a asezat pe spatarul unui scaun din apropiere si ma atintise fix cu privirea.Era freaky rau.La care Ly face: dispari!si porumbelul tusti! pe masa unor pitipoance care si asa aveau o discutie tare "serioasa" in legatura cu o asa-numita " stoarfa" pe care voiau sa o bata=)).Si in momentul in care porumbel a aterizat pe masa lor m`a rabufnit un ras din ala de s`au intors alea la mine si credeam ca eu voi fii urmatoarea lor "stoarfa" care va intra in discutie dintre cele doua.
  In sfarsit s`au carat si alea.Am ramas doar eu, Lylya si criminalul ala de porumbel.Asa ca ce mi`a trecut mie prin minte?Normal ca ceva foarte inventiv, deoarece am o imaginatie bogata...uneori poate chiar prea bogata!:))Lylya arunca un cartof, iar eu aruncam cu apa pe porumbel.Suna sadic dar o sa vedeti in videoul de mai jos ca nu e chiar asa.E chiar funny.Am ras cu o pofta azi, cum n`am mai ras de multa vreme.
Video,Post&Idee:Rili 
In Rolul Principal:Porumbelul Criminal
Efecte speciale:Lylya
[ignorati rasul  din video!!!]
Multumesc, MsRilii

6 comentarii:

  1. :))):)))
    Bietul porumbel. sau biata de tine ca nu iti lasa mancarea?:-s
    =)) hmm.. oricum e ok ca nu s-au luat specimenele alea doua de tine:)))
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. doamne ce porumbel, credeam k vrea sa ma omoare cum se uita :)) =)) si dadeam cu apa pe el si nici nu ii pasa :)) sau faza knd am dat in el cu un cartof prajit :))

    RăspundețiȘtergere
  3. pur si simplu de asta accept ca tu sa imi fii prietena si colega de banca.pt ca ma sustii in ceea ce fac, razi cu mine, imi intelegi motivele din care sunt nervoasa, ma calmezi atunci cand plang si imi dai puterea sa cred in mine!
    multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  4. sper ca accepti critici, nu-mi place fontul ales si cred ca nici culoarea, obosesc vederea :(

    RăspundețiȘtergere
  5. nici mie nu imi place;))
    dar cam asemenea teme au cei de la Blogger:)

    RăspundețiȘtergere