sâmbătă, 23 octombrie 2010

Memories.

        In ultimul timp, cand trec prin scoala, pe la etajul unde aveam clasa inainte, in clasele a V`a, a VI`a, mi se trezesc in minte amintirile de pe atunci si parca regret din ce in ce mai mult trecerea ireversibila a timpului...Cat de frumos era pe atunci.Erau primii mei ani de gimnaziu.Desi imi cumosteam mai mult de 80 la suta din colegi, incercam sa ma acomodez si cu restul de vreo 20 la suta.Imi amintesc cum eu cu Sele eram cele mai bune prietene si ne luam lumea in cap mereu.Eram total diferita pe atunci.Stateam mereu cu ea la balustrada din fata salii festive, in curte, in baia unde fumau fetele de liceu si mi se parea asa o chestie freaky sa fumezi.Mi se parea ca doar oamenii in varsta au voie asa ceva.Eram o copila cu spatele intors acestei lumi.Priveam totul din perspectiva unui copil.Peste tot unde mergeam ascultam numai muzica rap si fiecare fraza pe care o rosteam pe atunci continea cam 3 injuraturi.
     Abia acum imi dau seama cum anii vindeca ranile din trecutul fiecarui om.Amintirile nu pot fi uitate niciodata, dar pe masura cu inaintarea in varsta realizezi si tu cine erai inainte, cum priveai lumea asta, cate lucruri iti doreai, pe care daca le auzi acum incepi sa razi de ele.De exemplu ideea mea de un an incoace cu piercingul in spranceana.Sunt sigura ca peste mai multi ani dupa ce imi voi reaminti lucrur asta voi incepe sa rad de mine.
   In concluzie: Traieste clipa si gandeste`te ca orice nebunii iti trec prin minte sau chiar le faci, mai incolo vei rade singur de ele!
                                                                                                           By MsRilii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu