luni, 25 octombrie 2010

Mereu in descoperirea naturii umane...

          Aseara pe la 11 si ceva m`am pus in pat.Ca deobicei eram agitata.Nu aveam deloc somn.Imi treceau prin minte toate lucrurile ce mi s`au intamplat recent.Noiile  prietenii facute, balurile la care am fost, relatiile pe care le am momentan cu colegii...si la un moment dat mi`a picat mintea pe o anume trasatura a unor persoane.Sunt persoane care mereu iti zambesc, sunt calde cu tine si iti aduc mereu si tie zambetul pe buze, dar niciodata nu poti stii ce se ascunde in spatele acelui zambet.Niciodata nu vei putea fi sigur ce crede de fapt acea persoana despre tine.Asta doar pentru ca aparentele inseala mereu si mereu.
      La fel sta treaba si cu persoanele care sunt nemultumite de lucruri pe care tu le faci.Si iti impun ele tie ideea stricta ca acel lucru nu e bun.V`ati gandit vreodata  ca poate acele persoane isi semnalizeaza disperarea  in legatura cu o greseala majora pe care au facut`o si ele la timpul lor si va doresc numai si numai binele?Banuiesc ca nu v`ati gandit la asta mereu cand cineva nu a fost de acord cu o decizie de-a voastra.Pentru ca specia umana este antrenata sa atace mereu.Mai exact este antrenata sa extraga doar partile rele din ce spun altii.
      Deci cu acest post am vrut sa atrag atentia celor care imi citesc blogul ca niciodata nu ar trebui sa spui "uite cat de fericit e XULESCU pe langa  mine"sau "uite la prostu` asta care imi zice mie ca decizile pe care le iau nu sunt bune", pentru ca niciodata nu poti stii ce ganduri ii invadeaza sufletul persoanei cu care discuti.So, invata sa ai un criteriu dupa care cataloghezi oamenii.Nu ii acuza pe nedrept.


                                                                                                                        By MsRilii[cele 2 exemple sunt dupa cazuri reale cu care am discutat in ultimul timp, doar ca nu voi specifica numele celor doua persoane in caz, deoarece ele nu stiu de existenta acestui blog; sunt 2 persoane cu care am de`a face foarte des]

2 comentarii:

  1. Iti dau mare dreptate aici...mai ales dupa zambete,chiar se pot ascunde multe ganduri...si zic asta din experienta proprie.Dar totusi cred ca e mai ok sa iti spui parerea,insa intr-un mod clar si sincer, prin care nu jignesti pe nimeni si care nu are 1000 de intelesuri si astfel persoana cu care discuti va percepe exact ceea ce doresti sa ii transmiti.Asta daca nu e batuta in cap. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac ultimele 2 idei legate:))
    corect;))

    RăspundețiȘtergere