miercuri, 20 octombrie 2010

Din nou in culmea fericirii...

Dupa cum bine stiti, se apropie perioada balurilor.Pregatiri: shopping, idei de vestimentatie, iluzii cu cine te vei mai intalni, speranta sa te distrezi, sa iei unora si altora din alte scolii invitaii...nu e usor deloc!Ma gandesc ca daca eu, una, care ma implic doar in prezenta acolo, sustinandu-mi prietenii boboci, sunt deja obosita dupa toata alergatura-asta dinaintea balurilor, oare ei cum or fii inainte...cum vor fii dupa nici nu se mai pune problema: extenuati la maxim!Cate emotii pot avea saracii boboci?O sa imi dau si eu seama cand imi va veni randul...

Maine e balul la Mincu.Ma duc, normal!Cum as putea lipsi la un asa eveniment; unde apar atatea personaje cunoscute si unde participa o prietena foarte buna de-a mea din copilarie?Deja mi-a decalat intreaga activitate balul asta de la Mincu, pentru ca vineri dau test la istorie.Trist, dar va trebui sa ma descurc cumva sa iau nota buna si la test si sa ma si distrez la bal.

Totusi postul nu e destinat balului de la Mincu; zilei de joi, ci zilei de vineri....Balul la Calderon.Nu cred ca cineva poate avea atatia fluturi in stomac cati am eu acum. Sunt DIN NOU IN CULMEA FERICIRII!Va intrebati de ce?Greu de explicat intr-un post pe care il vede atata lume...Banuiesc totusi ca ati dedus cat de cat ideea...Clumsy 'cuz I'm fallin in love![Fergie-Clumsy]
                                         By MsRili[asta fiind noul blog, pt ca celuilalt nu`i functioneaza parola :-??.So, it`s over with vanillarockforparty!]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu