miercuri, 10 noiembrie 2010

Un gand.

     Am racit.Ma simt foarte rau:ma doare burta de abia pot manca, am ochii injectati, ma doare gatul si nu prea pot sta in picioare pentru ca am o stare de ameteala.
     Azi a fost o zi pe de-o parte foarte seaca, pentru ca nu ma simt deloc bine si pentru ca nu am reusit sa merg la scola, sa-mi vad colegii cu zambete calde mereu pe buze, sa schimb impresii cu ei, sa radem si multe altele..., dar pe de alta parte ziua asta a fost o zi de meditare.O meditare asupra intregii vieti.Am terminat o carte pe care mi-o doream de foarte mult timp sa o termin, in sfarsit.Am stat si am citit incontinuu.Cu fiecare rand citit imi dadeam seama ca ma regasesc in majoritatea relatarilor din carte.Am invatat ca poate viata nu iti surade mereu, dar intr-o zi te vei trezi la realitate si iti vei gasi fericirea in ceva anume.Intr-un lucru care poate la inceput nici macar nu te interesa.Nu am zis eu ca as fi trista:sunt doar intr-o perioada meditativa!Pe langa faptul ca am terminat cartea, am mai stat sa ma gandesc la cateva detalii:si am constatat ca intr-adevar, nimic nu mai e ca inainte![nu ma astept ca toti sa intelegeti aceasta fraza a mea, dar cei care ma cunosc mai bine stiu despre ce e vorba].

                                                                                                         By MsRilii

Un comentariu: