miercuri, 3 noiembrie 2010

Cosmarul.

     Azi, o noua zi in care de cum m-am trezit a inceput sa imi fie somn si sa imi doresc sa ma aflu din nou la caldura, sub paturica mea roz, acolo unde se nasc toate visele fara vreun fel de noima.[si sa nu va ganditi la perversiuni!]De exemplu aseara am avut un vis foarte ciudat.Nu stiu de ce dar majoritatea viselor mele sunt create pe o anumita structura, in asa fel incat atunci cand ma trezesc ori sa imi faca ziua mai buna, ori sa ma faca sa ma gandesc daca acel lucru chiar se va intampla si sa ma ingrozeasca.Ceea ce am visat aseara era horror!
  Totul se petrecea intr`o dimineata de toamna tarzie, cand nu stiu cum am ajuns la scoala.Era o scoala oribila, cu ziduri negre, cu aspectul unui castel medieval pe interior.Profesorii aratau ca niste slujitori ai noptii, cu mantii lungi negre si cataloage mari in brate.Salile de clasa erau pustii, cu putini elevi in ele.Predominau negrul si griul.Era groaznic.Subconstientul imi spunea ca acea scoala este liceul la care voi ajunge in clasa a 9`a.Era evident de ce visam fix asta: pentru ca inainte de culcare ma tot gandeam la croaziera pe care mi-o va face cadou mama in cazul in care intru la ec liceu vreau eu.
  Ma amuza faptul ca atunci cand mi`a spus acestea, i-am spus ca imi pot schimba optiunea si sa  ajung si la o scoala din asta mai proasta[nu vreau sa dau nume pt ca nu doresc sa supar pe nimeni].Dar ca deobicei, imaginatia mea a fost prea bogata si a nascocit un vis prea groaznic.
  Tot ce am scris mai sus imi aminteste de ora de religie, asta asa ca o paranteza, cand ne punea doamna profesaoara sa recitam CREZUL, iar eu cu Lylya, dupa cum o mare parte din cunoscuti stiu deja asta si pe majoritatea ii deranjeaza, dar asta e viata, fiecare are dreptul sa creada ca vrea, suntem atee, la versurile "Astept invierea mortilor.
Si viata veacului ce va sa vie."

am inceput sa radem si sa zicem ca asteapta filmul ATACUL ZOMBIILOR III:))[de ce 3 nu stiu, era ideea Lylyei:))].Asa si cu visul, ii pot da un nume.CUM AR FI VIATA IN NEGRU.:))

                                                                                                                     By MsRilii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu