vineri, 19 noiembrie 2010

PARADISUL

             Nu-mi vine sa cred ca spun asta, dar CE BINE E LA SCOALA.Saptamana asta a fost atat de seaca stand in pat  si uitandu-ma la Goosip Girl.Am si uitat cum e sa razi de gafele profesorilor sau sa extragi numai chestii kinky din tot ce auzi, sa te certi cu unii si altii si sa razi de suncile anumitor persoane[majoritatea stiu la cine ma refer, poate se simte si persoana in discutie, dar mai greu pentru ca e atat  de plina de sine incat nu prea cred:Open your eyes: esti putin cam penala:o3!]In fine.Azi a fost o zi relativ usoara, chiar daca am dat test la mate.A  fost easy!Dupa scoala, [desigur dupa o saptamana de stat acasa cine ar avea chef de meditatii la romana; nimeni va zic eu!] am mers la mall cu Ligia, spre supararea Anaidei![Sorry bai:o3]Am mancat o clatita foarte yummy cu cioco, apoi ne`am dus direct in PARADISUL nostru:CARTURESTI!Mama, daca si in PARADIS ar fii la fel si as fi sigura ca voi ajunge acolo, mi-as dori sa mor cat mai repede!KIDDIN`, dar totusi: cate carti!:o3Yuy!!Un sfert de ora ne`am tot gandit si razgandit in legatura cu cartea pe care ar trebui sa  alegem.Stiti doar cum e. Fiecare descriere de pe spatele cartii te cucereste si te determina sa vrei sa o citesti din ce in ce mai mult, dar atunci cand deschizi cartea cu adevarat, ramai dezamagit si ramai cu o impresie AMARA despre acea carte.Nu mi-au placut primele 5 pagini din cartea pentru care am optat  prima data, asa ca am inlocuit`o cu ROSU SI NEGRU despre care toata lumea zice ca este foarte interesanta si cunoscuta.Ei bine, din cate am citit eu, nu mi s-a parut mare lucru, dar poate la fel ca unele carti, are o introducere stupida si un continut coplesitor.Asta se rezuma la preferintele fiecarui cititor.Am deja un plan bine facut in minte cu cartile care urmeaza sa le citesc, DAR ASTEPT SFATURI DE LA VOI pentru a-mi extinde lista.
         In timp ce citeam am intrebat-o pe Ligia:
Rilii:Stii, m-am gandit cum vreau sa imi petrec eu ultimii ani din viata(batranetea).
Lylya:Cum?
Rilii:Sa fiu o baba cu o biblioteca mare care va lua fiecare carte in mana si o va citi cu atentie si se va uita la multe filme.
Lylya: Parca mi-ai mai spus.
Rilii:Si stii care e al doilea PARADIS al meu?
Lylya:Care?
Rilii:Biblioteca de la tine de acasa=p~
          In concluzie: in seara asta voi ramane cu cartile, pentru ca sunt pedepsita si nu pot merge la BLAUL BALURILOR.Nu e chiar asa tragic, pentru ca daca voiam insistam eu pana mi se facea pe plac,dar prefer sa stau si sa invat pentru teza ca sa pot maine sa merg la shopping cu a mea<3
                                                                                  
                                                                                                    MsRilii

2 comentarii:

  1. iti place scoala,huh? bea si tu putina chestie dinaia -cica cafea- si`ti revii ;)
    lasa Raluco,bucurate de generala,ajungi tu la liceu :*

    RăspundețiȘtergere